środa, 1 czerwca 2016

szczęśliwi czasu nie liczą.. w Gdańsku.

jestem tak stęskniona wiosennych spacerów, że każde pięć minut rześkiego powietrza, krzywych chodników i uśmiechniętych przechodniów to dla mnie wielka frajda. chorowanie nawet jeśli związane z przymusowym "wolnym" nie jest wcale takie fajne, szczególnie gdy trwa dłużej niż 14 dni. a gdy trwa więcej niż 30, to są już całe wieki i jest to okropność wielka! ale zgodnie z przyczepioną do lodówki rozpiską biorę wszystkie leki i z każdym kolejnym dniem mam nadzieję, że to już, że już koniec. i tylko krótkie chwile, gdy można uciec na najkrótszy spacer świata, z parasolem, z nie do końca turystycznym i zatłoczonym Gdańskiem. a 25 stopni Celsjusza na wieczornym termometrze jest bardzo do lubienia.


a ponieważ czerwiec od zawsze kojarzył mi się dobrze - bo dzień dziecka, bo urodziny, bo koniec szkoły i początek lata - to i tym razem zaczynam go z uśmiechem (nawet jeśli deszcz!) i niespodzianką. na hasło asieja mam dla Was -15% zniżki na wszystkie zegarki Daniel Wellington!:)) na przykład taki jak na obrazkach. promocja trwa przez calutki miesiąc (do 30.06.16)! dodatkowo do 13.06 na stronie obowiązuje letnia promocja, na której również można wykorzystać kod. i nic tylko liczyć dobry czas!