niedziela, 17 czerwca 2012

emocje biało - czerwone. też mnie dopadły!

tysiące i miliony emocji w naszych głowach i sercach. dałam się ponieść. i cudnie było drzeć się i skakać w strefie kibica, wymalować buzię i zrobić galaretkę na biało czerwono. widzieć nocą gdańską starówkę pełną kolorów i okrzyków. EURO2012 to świetny pretekst do mnóstwa uśmiechów.  


galaretka z truskawkami i bitą śmietaną 
/tak banalna, że aż głupio pisać.. (:

2 galaretki, kubek śmietany do ubijania 30-36%, łyżka cukru pudru, truskawki, 2 kostki czekolady
  
rozpuszczoną we wrzątku galaretką zalewam wrzucone do miski truskawki. a jak zastygnie układam puch z ubitej z cukrem pudrem bitej śmietany. i posypuję wiórkami ze startej czekolady. można też zrobić w pojedynczych kubeczkach.

42 komentarze:

  1. Ostatnio pokochałam galaretkę:) Cale 25 lat na to czekałam:)

    Jak zawsze apetyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczny deser ! Szkoda, że dla nas emocje się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawkowa klasyka:). Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Galaretka z bitą śmietaną, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie jadlam... a mnie sie paznokcie podobaja!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. J., ostatnio? ja ją lubię od zawsze!((:

    OdpowiedzUsuń
  7. a pewnie że to dobre emocje, jak się patrzy na te parkingi pełne polskich flag, na te roześmiane twarze, to mi się dobrze robi na sercu.
    Jak patrzę na Twoje zdjęcia to mi jeszcze lepiej
    ściskam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. mnemonique, a mi gdy czytam Twoje słowa. też ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja już mówiłam, że bardzo, bardzo lubię Twoje wpisy Karotkowa? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zemfiroczka, a tak.. chyba coś kiedyś wspomniałaś, że lubisz :-))))*

    OdpowiedzUsuń
  11. :D Ale, że paznokcie. Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wielu z nas udzieliły się te niesamowite emocje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anuszka, ѕcнσкσlα, też je lubię!(:

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkich dopaly i to jest fajne bo czuc jednosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, klasyczny deser:) podeszłaś do sprawy bardzo patriotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też wczoraj miałam takie flagi na policzkach! :) A IDENTYCZNE paznokcie mam do dziś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wszystkich dopadły:) Trzeba przyznać, że profesjonalnie się przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pazurki biało-czerwone miałam i ja, szkoda, że nie przeszliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również dopadł szał:) Ale tylko kulinarny;)Były biało-czerwone pomidorki koktajlowe z mozzarella, smażony ser owczy z żurawiną a na koniec nie biało-czerwone ale za to idealne do picia prażone na suchej patelni pestki dyni i słonecznik.
    Niestety, nasze starania nie pomogły naszym. Pozostaje nam tylko uśmiechać się i iść dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także ostatnio przypomniałam sobie, że istnieje cos takiego jak galaretka i często ostatnio po nią sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. i na co komy włoskie desery, wymyślne tiramisu i bezowe torty? galaretka z bitą śmietaną-to jest dopiero frajda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Galaretka na lato jest deserem wprost wymarzonym :)

    Z pozdrowieniami,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  23. Flagę na policzku też miałam, podobnie z biało-czerwonymi deserami. U Ciebie pyszna letnia wersja :). Fajne takie szaleństwo, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że mieliśmy szansę na organizację Euro, tyle emocji sportowych dawno nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I nie pozostaje nam, kibicom, nic innego jak pocieszenie się takim pysznym deserem....

    OdpowiedzUsuń
  26. Truskawki w każdej postaci pochłaniam w ogromnych ilościach, są zdecydowanie za krótko! A dziś w Gdańsku fiesta, nie można się nie uśmiechnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gula, wszystko pyszne! mnie ten kulinarny szał dopadł tylko w postaci galaretki..(;

    heidi, taki Gdańsk mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Galaretki to świetny deser, ale tylko ze śmietaną ubitą przez nas samych tak jak podałaś w przepisie. Kiedyś dawno temu dostałam galaretkę z bitą śmietaną ale już ubitą w takim sprayu i bardzo zniechęciłam się do takich deserów :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te Twoje inspiracje biało czerwone :-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez malowałam paznokcie na biało czerwono, tylko na przemian, jeden biały ,drugi czerwony.
    Szkoda,że się nam nie udało wyjść z grupy,wielka szkoda, no ale takie prawa sportu.
    Ja serduchem jestem cały czas z naszymi,jak zawsze:)
    Ściskam kochana biało-czerwona Asiejko:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Majanko, ja też jestem i ściskam jeszcze mocniej!:-*

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam galaretki, a tą z foremki z chęcią bym teraz zjadła, obowiązkowo z bita śmietana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. najsmaczniejsze.pl, tej foremki to ja zazdroszczę mojej współlokatorce..;-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. nasi piłkarze jak by to zobaczyli, może poczuliby motywację do gry...

    OdpowiedzUsuń