czwartek, 15 września 2016

FLOKS | design i rośliny

design jest mi tak samo bliski jak rośliny - na pewno w kwestii lubienia. tak samo jak ładne miejsca i ludzie z pasją - mam słabość. dlatego z wielką radością i jeszcze większą ciekawością odwiedziłam nowe miejsce na mapie Sopotu - FLOKS. sklep z pomysłem, z designem, z niezwykłymi kwiatami. do wycieczki przekonała mnie też pilea, która ostatnio dumnie panoszy się na wszystkich ładnych zdjęciach, które podpatruję w internecie. nie miałam pojęcia, gdzie tę roślinkę kupić, ale z pomocą też przyszedł Floks - a pilea nie dość, że wyjątkowo piękna, to jeszcze ogromna i od razu z jednej doniczki można zrobić trzy. do domu wróciłam też oczywiście z naturalnym malinowym błyszczykiem do ust (jak na prawdziwą srokę przystało) i roślinami airplants, które rosną bez ziemi, wystarczy je tylko spryskiwać wodą, są świetne!
zabierając ze sobą aparat nie mogłam się powstrzymać żeby nie dodać tu nieprzyzwoicie dużej ilości zdjęć. bo jest pięknie, bo jest minimalistycznie, z soczystą zielenią, pięknym zapachem naturalnych świec, z betonowymi donicami, retro kubkami niczym prl, super kosmetykami od julki cyrzan (naturalny malinowy błyszczyk do ust pachnie jak mamba!). do tego wszystkiego jest właściciel - Denis, który odpowie na każde roślinne pytanie, bezpłatnie udziela porad, doradza, opowiada i widać, że uwielbia to co robi. zobaczcie sami jak tam jest ładnie, a później koniecznie odwiedźcie to miejsce! zwłaszcza, że to uliczka przy samym popularnym Monciaku i nie trzeba daleko szukać.

FLOKS
obrońców westerplatte 2-4
sopot