piątek, 19 lutego 2016

appetit. o Grecji i o Asi od muzyki.

dokładnie dwa lata temu zasłuchiwałam się i pisałam o Appetit Polska (do przeczytania tu: o muzyce czy o jedzeniu?). a dziś, gdy lato dawno już zwinęło swoje manatki, gdy zima już prawie przeminęła, a słońce okazuje się bardziej niż leniwe i w ciągu dnia tylko na chwilę wychyla nos zza chmur.. no i nie oszukujmy się - zimność na dobre rozgościła się na salonach.. dziś jest Appetit Grecja. pełne słońca - na przekór marznącym dłoniom nerwowo chowanym w rękawy kurtki, gdy po raz kolejny zapomniane rękawiczki zostały na blacie w przedpokoju.


jeszcze więcej do zasłuchania, czytania i gotowania.. autorką serii jest Asia Chacińska, która od lat (to już ponad 8 odkąd po raz pierwszy zobaczyłam jej uśmiech na scenie) zachwyca mnie muzyczną wrażliwością jako wokalistka zespołu Bisquit. do dziś uśmiecham się na myśl, że nie poszłam na swoją własną studniówkę, aby pojechać na ich koncert. Asia pod szyldem Muzyka Powiśle schowała do papierowych pudełek fiszki pełne smakowitych zdjęć i receptur i płyty z nagraniami z najdalszych zakątków. te pudełka są bardzo do lubienia.

reszta kompilacji: Appetit