środa, 3 października 2012

ciastko z marzeń i (nie)małe zamieszanie z BFG

 
Gdańsk i Elbląg, Elbląg i Gdańsk. tu piszę, układam zgrabne litery w koślawe słowa. zbieram obrazki do pudełka pamięci, a czasem do pudełka mojego cyfrowego aparatu. zapamiętuję albo zapominam. tyle kolorów, aby namalować z nich najładniejszą codzienność. piszę o poranku znad kubka kawy. lub wieczorami mrużąc oczy ze zmęczenia. o kwaśnych jabłkach albo o słodkich ciastkach. o emocjach. odrobina wrażliwości oprószona cynamonem. w mieście, które sobie kiedyś wymarzyłam i w tym, które jest moje od zawsze.

jeśli lubicie ciastko z marzeń i chcielibyście podarować mi swój głos i uśmiech w konkursie na najlepszy blog Gdańska wybierany w ramach Blog Forum Gdańsk 2012, zagłosować można klikając na: ciastko z marzeń 

a to niespodzianka na stronie portalu elbląg24 i artykuł o konkursie: Elblążanka w konkursie na najlepszy blog w Gdańsku
i dużo uścisków nadmorskich w podzięce za wszystko co najmilsze!

94 komentarze:

  1. Lubię Twój blog i oddaję dla Ciebie swój głos.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, ja również zagłosowałam i to z wielką przyjemnością! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany. No głupia bym chyba była, gdybym nie zagłosowała, no ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całym przekonaniem, miłą chęcią i przekonaniem zagłosowałam. Trzymam kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. głosik oddany.
    bardzo chciałabym przyjechać do Gdańska ^^
    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam z wielką przyjemnością! :) Będę trzymać kciuki za wygraną, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowane! Nie ma lepszego bloga ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje, co za wyróżnienia! rozwijaj się dalej i tu i tam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie :)
    trzymam kciuki :)
    głosik oddany :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. kliknięte :)
    "znam" Cię od niedawna, a już tak bardzo uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam i mam nadzieję, ze do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już! dla elblążanki od elblążanki głos z Olsztyna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za wizyte u mnie i komentarz

    Gdansk to pieknemiasto, pelne uroku i magicznej atmosfery;)

    pozdrawiam i masz oczywiscie moj glos

    OdpowiedzUsuń
  14. o też Pani z Pomorza :))
    głos z przyjemnością oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, głos już oddany! Powodzenia. Blog jest nietuzinkowy i bardzo klimatyczny, z pewnością zbierzesz dużo głosów!!

    OdpowiedzUsuń
  16. klik i Ja oddałam.Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknięte. I mam nadzieję, że wygrane! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja zaraz na Ciebie zagłosuję! Z przyjemnością :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  19. głos oddany, należy Ci się :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cyk i gotowe. Trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię Gdańsk. Bardzo. Myślę, że mogłabym bez żalu tu zamieszkać.
    pozdrawiam
    http://poszukiwaniasmaku.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  22. no i zagłosowane!
    http://poszukiwaniasmaku.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  23. i już :) głos oddany :) powodzenia, mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. głos oddany, trzymam kciuki za powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. blog okularnicy, tak? :-))
    grażyna, jak się zakwalifikujemy to na pewno do zobaczenia! jeszcze tylko dwa dni niepewności, prawda?
    poszukiwaniasmaku, też tak sobie kiedyś myślałam. i zamieszkałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Głosuję i przesyłam uśmiech. Szeroki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zagłosowałam! Bardzo mi miło, że mogłam w taki sposób przesłać podziękowanie za miły nastrój wzbudzany przez Twoje posty :)

    P.S Pojutrze jadę z dalekiego Krakowa do Gdańska! To jedno z moich 3 ulubionych miast w Polsce, więc niesamowicie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Beata, mam nadzieję, że to będzie miły gdański czas dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. blogerzy musza sobie pomagac ;))

    glosuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Jako Elblążanko -Gdańszczanka czuję się podwójnie zobowiązana:-))) A nawet potrójnie bo i bloga bardzo lubię:-))) Ale zagłosować mogłam tylko raz:((( Trzymam kciuki!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Asia, jakie fajne są te elbląsko gdańskie zobowiązania!:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście zagłosowałam i trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie się powtórzę, że jestem zauroczona Twoim blogiem. chociaż nie zawsze piszę, obserwuję Cię na okrągło. Twoje słowa.. płynne i lekkie, jak muzyka duszy. I cudowne zdjęcia.
    nie mogę nie kliknąć!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba udało mi się zagłosować, bo kliknęłam w głosuj i zniknęło ;)

    ps. jeżeli uda mi się przyjechać na BFG to koniecznie Karotkowa musimy się spotkać :)

    ps. powodzenia w wygrywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Karmel-itka, dziękuję za Twoje zauroczenie i potoki dobrych słów.

    zemfiroczka, ko-nie-cznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiście, że oddaję mój głos na Twojego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Głos oddany, a jakże! Bo bardzo lubię Twój blog i Gdańsk kocham na tyle, by spędzać w nim urlop zamiast gdzieś pod palmą... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też zagłosowałam, dobrze, że się przypomniałaś, Marzycielko :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Głos oddany, bo komu jak nie Tobie się to po prostu należy i już ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zagłosowane :-) Powodzenia!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia, kochana! Ściskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. głos oddany, blog piękny, wspaniałe zdjęcia
    jedna z nas też jest z Sopotu, ach...

    OdpowiedzUsuń
  43. w Elblądu nigdy nie byłam, ale Gdańsk mi się podobał ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Głosik oddany :-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie zdziwię się gdy zobaczę inf. o wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiesz Asiu, jestem zauroczona Gdańskiem, szczególnie centrum. Może dlatego, że to miasto jest takie inne niż miasta na południu Polski....

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez zagłosowałem :) Bo też pochodzę z Trójmiasta. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja, i ja! Trzymam kciuki i mam nadzieję na spotkanie przy okazji BFG... jeśli tylko okoliczności pozwolą :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Joanno, ależ zaskoczenie Jaki ten świat mały Gratuluję i bez wahania oddaje głos :) Jak tam Twoja animacja?
    Podrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. głos oddany.

    czasem chciałabym mieć za sobą te całe studiowanie chociaż pewnie później nie raz zamarzy mi się powrót do tego III semestru :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Adam, to takie trójmiejskie sentymenty? (;

    Magda, ja też mam nadzieję i to ogromną!

    Ania, ale jak to? jak to? to my się musimy znać! tak? :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zagłosowałam, Elbląg się kłania :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja wsparlam glosem :) Jakbym nie mogla zaglosowac na Elblag :)Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  55. super love it! :)
    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com/
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  56. |Fajne głosowanie idę kliknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. zagłosowane! uwielbiam Twojego bloga i życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Grzechem byłoby nie zagłosować :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Asiu, ja czasem nie wierzę, ze jesteś prawdziwa. Jesteś taka bajkowa, tak twórcza, tak niepowtarzalna...życzę Ci szczęścia, masz silną konkurencję, wspieram także Małgosię, niech wygra lepsza, albo raczej większa szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajkowość jest tylko w słowach, naprawdę..(: dziękuję Ci!

      Usuń
  60. i ja także głos, jak najbardziej zasłużony, oddałam

    OdpowiedzUsuń
  61. Gdańsk, Elbląg... szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślisz? teraz jeszcze Sopot do kolekcji miejskich wspomnień dołączył(:

      Usuń
  62. Mnie też właśnie rozłożyła choroba, ale muszę jakoś funkcjonować. Napycham brzuch tabletkami i jadę dalej....chociaż marzy mi się łóżko...

    OdpowiedzUsuń
  63. Kliknęłam głosowałam,a el nie wiem czy się zaliczył mój głos , bo jakoś strona konkursu marnie się otwierała...?

    OdpowiedzUsuń