poniedziałek, 24 lipca 2017

#ekoriviera


lubię te miejskie akcje, które nie tylko włączają do aktywności mieszkańców, ale i angażują lokalnych blogerów. strasznie fajne jest mieszanie wirtualnych obrazków i słów z tymi totalnie realnymi przedsięwzięciami. a jeśli dzieje się to w mojej ulubionej Gdyni i mogę wziąć w tym udział, to już w ogóle jestem szczęśliwa!

tym razem to Centrum Riviera zapewnia nam atrakcje w postaci proekologicznej akcji i ekotoreb z banerów reklamowych. wiedzieliście, że takie banery potrzebują dziesiątki, a nawet setki lat aby się rozłożyć? podobnie jak foliowe torby, które są wykonane z nierozpuszczalnego tworzywa. a więc pomysł na utylizację tych pierwszych i zastąpienie tych drugich kolorowymi eko torbami, to strzał w dziesiątkę! no i dbanie o nasze ulubione czyste, nadmorskie powietrze. a to akurat jest mi szczególnie bliskie, bo nie ma nic przyjemniejszego niż mieszkanie w mieście z morza. i jestem za tym aby małymi choćby krokami troszczyć się o to co mamy wokół siebie. więc na zakupy i nadmorski piknik zabieram moją eko torbę!



w ostatni weekend robiąc zakupy w gdyńskiej Rivierze można było wymienić swoje plastikowe reklamówki na unikatowe banerowe torby. ale to nie koniec ekoatrakcji, bo już dziś na facebooku @centrumriviera wystartował konkurs (trwa od 24 do 31 lipca). jeśli temat ekologii nie jest Wam obcy - pod postem konkursowym napiszcie (zróbcie zdjęcie lub nagrajcie film) jak w Waszym domu dba się o środowisko. Macie szanse zgarnąć fajne nagrody!